A hores convingudes, tel. 977.67.71.08, mòbil 670.212.625 o trucar al timbre de la casa.
La revista The American journal of clinical nutrition publica un assaig clínic encapçalat per metges i investigadors del Servei de Medicina interna de l’Hospital Clínic de Barcelona i l’IDIBAPS, que compara en pacients d’alt risc cardiovascular els efectes del vi amb i sense alcohol, per separat. L’estudi s’ha fet sobre 67 homes voluntaris, repartits en tres grups: els del primer van rebre durant quatre setmanes 30 grams d’alcohol per dia de vi negre; se segon, el volum equivalent en forma de vi sense alcohol; i el tercer, l’equivalent a 30 grams d’alcohol per dia de ginebra.
Els resultats suggereixen que tant l’etanol com els components no alcohòlics contribueixen per separat als efectes antiinflamatoris del vi negre. Aquests efectes podrien contribuir als beneficis que s’atribueixen al vi en la millora de les fases inicials i la progressió de l’arteriosclerosi.
Comparteix
Noticies Relacionades
Noticies de Vegueria Penedès
Afegeix un comentari
Últimes notícies
Opinió
Agenda Destacats
Comarcal
Exposicions
Horari d'obertura de l'establiment
matins de 9 a 17 i de 20 a 22h



Comentaris
Bé, no?
Francesc Murgadas (no verificat) 10 Febrer, 2012 - 14:44Doncs a veure si ho sabem aprofitar o esperarem a que els altres facin bullir la seva olla